Як ви хотіли б зв'язатися з нами?
  • Russian
  • Ukrainian
ruuk +380 50 417 3929 sbit@kauchuk.ua Пн - Пт 08:30 - 17:00 87504, м. Маріуполь, ул. Вузівська, 1-А
Сертифікат
ISO 9001:2015
Сертифікат
IATF 16949:2016
+380 67 000 1997
+380 95 048 1000
СКАЧАТИ ПРАЙС

Завод Майбутнього: 10 характеристик, якими виробники повинні володіти в еру четвертої промислової революції

Завод РТИ "КАУЧУК" > Блог > Завод Майбутнього: 10 характеристик, якими виробники повинні володіти в еру четвертої промислової революції

У першій частині нашої серії «Завод Майбутнього» ми обговорили що таке Завод Майбутнього, хоча і немає єдиного загальноприйнятого визначення або терміна. У другій частині ми переходимо до загальних характеристик компаній, які використовують нові технології.

Кожен виробник буде наближатися до майбутнього з різних напрямків, вибираючи різні інформаційні технології (ІТ) і операційні технології (OT) для вирішення своїх завдань і задоволення потреб клієнтів. Існують, однак, загальні характеристики, які роблять виробника більш «готовим до майбутнього» і дозволять повністю використовувати нові можливості.

Ось деякі загальні риси:

Спільна робота: спільні інструменти та готовність ділитися концепціями важливі для того, щоб бути по-справжньому сучасними та інноваційними. Велике значення має взаємодія з партнерами і клієнтами при розробці продукту, також як і в поліпшенні бізнес процесів.

Інновації: компанія підтримує культуру нестандартного мислення і заохочує персонал вносити ідеї на всіх рівнях. Це відноситься до впровадження нових продуктів, а також до внутрішніх процесів і управління виробничими об’єктами.

Динаміка: компанія швидко приймає рішення і своєчасно реагує на нові можливості або зміни стану ринку.

Хмарні рішення: компанія, швидше за все, використовує хмарні рішення, щоб скористатися багатьма перевагами, такими як своєчасність, гнучкість і швидкість реалізації.

Орієнтованість на клієнта: сьогоднішній споживач, незалежно від країни або типу галузі, дуже затребуваний і очікує продуктів і досвіду покупки, які досить персоналізовані і адаптовані до його індивідуальних потреб.

Вертикальна спеціалізація: тенденція спеціалізуватися на вузьких ринкових нішах і зосередитися на кількох основних продуктах продовжує залишатися тактикою успіху.

Управління даними: компанія приймає рішення на основі фактів в реальному часі, а не застарілих припущень або здогадок.

Ефективність: щоб залишатися конкурентоспроможними і прибутковими в глобальній економіці, виробники стикаються з підвищеним тиском з боку постійно зростаючої продуктивності, автоматизації процесів і бережливого виробництва з мінімальними відходами.

Індивідуальність: виробники повинні створювати і просувати диференційовані характеристики продукту, а також мислити стратегічно при розробці і позиціонуванні продукту. Відрізнятися від натовпу – це основа підтримки або збільшення частки ринку.

Автоматизація: загальна модернізації також поширюється на виробничі цехи. Виробничі системи та процеси повинні використовуватися з мінімальним часом простою і витратами ресурсів – матеріальних і людських.

Які критерії порівняння?

Скільки з цих характеристик відноситься до вашого заводу? Настав час удосконалити вашу стратегію переходу до того, щоб стати Заводом Майбутнього. Цей контрольний список характеристик – хороший варіант для початку.

Недавній звіт аналітичної фірми McKinsey, озаглавлений «Сім ознак ефективної цифрової організації», підкреслює, що нинішній тиск на прийняття цих заходів досягає термінового рівня. «Щоб залишатися конкурентоспроможними, компанії повинні припинити експериментувати з цифровими технологіями і взяти на себе зобов’язання по трансформації в повноцінні цифрові підприємства … Ера експериментів завершена. У досить похмурому ландшафті повільного відновлення економіки цифрові технології продовжують демонструвати здоровий ріст. Електронна торгівля зростає в двозначних показниках в Сполучених Штатах і більшості європейських країн, і вона процвітає в Азії. Щоб скористатися цим імпульсом, компаніям необхідно вийти за рамки експериментів і повністю оцифрувати себе ».

Частина 3 – ПЕРЕВАГИ СТВОРЕННЯ ЗАВОДУ МАЙБУТНЬОГО