Як ви хотіли б зв'язатися з нами?
  • Russian
  • Ukrainian
ruuk +380 50 417 3929 sbit@kauchuk.ua Пн - Пт 08:30 - 17:00 87504, м. Маріуполь, ул. Вузівська, 1-А
Сертифікат
ISO 9001:2015
Сертифікат
IATF 16949:2016
+380 67 000 1997
+380 95 048 1000
СКАЧАТИ ПРАЙС

Як створити бережливе виробництво – Частина 3 (Ключові етапи 3-6)

Завод РТИ "КАУЧУК" > Блог > Як створити бережливе виробництво – Частина 3 (Ключові етапи 3-6)
Ключовий етап 3

По завершенні зустрічі на другому ключовому етапі починається робота по оформленню термінів всіх ходів. На цих зборах команді необхідно буде представити послідовність і час дій, а також запланувати приєднання до виробництва новоствореної осередки. (Не забудьте розглянути можливість доступу до нових областей для персоналу та матеріалів, а також всі елементи техніки безпеки). Вам доведеться прийняти рішення чи реконструкція супроводжуватися повним припиненням роботи або це буде поетапний підхід. Поступово наростаючі дії є типовим методом, але спочатку потрібно створити чисте поле для діяльності. Потрібно усунути надлишки старого обладнання, застаріле оснащення та інвентар, можливо, зруйнувати якісь окремі споруди на заводі. У будь-якому випадку, вам потрібно бути дуже конкретним щодо послідовності операцій переміщення і повторної установки машин і устаткування.

Хоча планування на дуже докладному рівні може здатися обтяжливим, воно дозволить вам справлятися з будь-якими непередбаченими обставинами, що виникають під час реконструкції. Залучіть до цього своїх підрядників. Підрядник по механізації допоможе розробити серію переміщень обладнання з дотриманням техніки безпеки, яка буде найбільш доцільна. Вони також допоможуть вам спланувати і розрахувати будь-спеціалізоване обладнання, яке вам потрібно для переміщення ваших машин і устаткування.

Оцініть ризики для графіків поставок. Чи може клієнт отримати продукцію, замовлену раніше? Чи потрібно зберігати її, використовуючи тимчасову оренду складських приміщень? Пошук відповідних субпідрядників повинен полегшити вам завдання – можливо, нинішні субпідрядники можуть розширити свої можливості, поки ви плануєте розширений графік виробництва за допомогою понаднормової роботи і додавання тимчасового персоналу. Повинні бути вжиті всі заходи, щоб відповідати вимогам клієнтів по поставці продукції практично будь-яку ціну.

Постачальники верстатів і устаткування повинні бути повідомлені про ваших діях. Для деяких механізмів потрібно налаштування і калібрування фахівцями постачальника. Це ще одна причина того, що графік і послідовність переміщень тісно пов’язані один з одним.

Чи існують якісь інші завдання, які не залежать від того, як буде переміщатися обладнання в потоках створення цінності? Зіставте персонал. Побудуйте нову організаційну систему і запустіть її. Якщо вам необхідно переглянути робочі процеси у вашій системі ERP, поставте це в графік. Переміщення механізмів і обладнання може зайняти добу. Перебудова культури і організаційної системи, яка також необхідна для повноцінного використання концепції створення потоку цінності, потребують декількох місяців. Почніть зараз.

Контрольний список ключового етапу 3
  • Бюджет на етапі
  • Витрати належним чином класифіковані
  • «Сюрпризи» виявлені і прийняті пом’якшувальні заходи
  • Інженерні комунікації забезпечені; Чи потрібна альтернативне або тимчасове обслуговування?
  • Всі підрядники вказані, обрані і заплановані
  • Вся продукція субпідряду забезпечена і прийняті перші вироби
  • Збільшилася кількість сировини
  • Графік продажів интенсифіцировався і всі області в овертаймі
  • Інфраструктурні роботи визначені і починаються
  • Почалася модернізація сфери ІТ
Ключовий етап 4

Після завершення цієї зустрічі, починаються телефонні дзвінки підрядникам. Візьміть до уваги, що це момент «СТАРТ». Переміщення починається. Цей ключовий етап – запуск проекту. Складено графік роботи підрядників. Будь-яке виробництво виробів для майбутніх замовлень за заявками клієнтів завершено. Скорочений графік виробництва буде діяти до завершення проекту. Ваша команда реінжинірингу повинна була пройти через всі етапи переміщень, представляючи максимально прийнятну послідовність ходів.

Майте на увазі, що на даному етапі у вас вже може бути важке обладнання, готове до вивантаження, на задньому дворі. Підрядники сидять в своїх вантажівках, чекаючи сигналу проїзду. Всі розуміють, що вся інформація для переміщень повна і точна. Всі завдання з усіх попередніх етапів завершені. Ви делегували деякі процеси субпідрядним організаціям. Попередня робота по інженерній інфраструктурі почалася і йде за графіком. По завершенні цієї зустрічі, падає стартовий прапор!

З огляду на цю ілюстрацію вибудовування проекту до стартового дня, можливе прийняття рішення «ні» на ключовому етапі 4 може сильно вплинути на команду і генерального менеджера. Якщо у вас затримка, то яка вартість послуг бригади по механізації (або двох) плюс їх обладнання на день або два? Якщо проект відкладається на тиждень, який вплив це матиме на поставки клієнтам? Щоб уникнути цих кошмарів, зробіть все можливе, щоб передбачити і вирішити всі проблеми до того, як ви доберетеся до дня старту.

Контрольний список ключового етапу 4
  • Структурні зміни об’єкта і вимоги до оновлення
  • Всі проектні роботи завершені і затверджені
  • Поточні витрати
  • Профілі витрат для капіталу і витрат
  • уточнений бюджет
  • Паралельна робота з інженерними комунікаціями почалася за графіком
  • Функціонує оновлена інформаційна інфраструктура
  • Довгі серії виробництва завершені, щоб покрити час переривання роботи
  • Оцінка і зміна плану проекту
Ключовий етап 5 – Переміщення завершено; система підтримки

Цей ключовий етап означає кінець проекту. Зміни в конструкціях завершені. Машини та обладнання переміщені. Ви відновили повномасштабне виробництво (якщо воно до цього було скорочено). Адміністративні перебудови, організовані по макетах створення потоку цінності, повинні бути в процесі виконання. Виконуються зміни в ІТ-структуру підприємства, хоча деякі зміни в системі планування ресурсів підприємства можуть бути ще не завершені. Це зібрання призначене для розгляду та усунення будь-яких непередбачених проблем, що виникли під час переміщення. Повертаючись до нашого першого прикладу, компанія, яка додала офісні приміщення, які перешкоджали доступу техніки, розглядала і розробила рішення проблеми на цих зборах.

Також слід розглянути, як позначаться наслідки ваших переміщень на обладнанні. Одна з компаній могла перемістити всі свої верстати ЧПУ протягом трьох днів. Вони попередили всіх своїх клієнтів про скорочений графіку і зробили запас продукції перед триденним відключенням. Вони також планували видалити наступники палет з більшості машин, оскільки вони були нефункціональними або не використовувалися. Завдання торкнулося також однієї машини з вбудованим пристроєм зміни палет. Було розроблено кілька рішень. Оскільки це вважалося кроком “не-йти-далі” для ключового етапу 5, цей хід вважався неповним. Команда, призначена на проблему, зафіксувала її. Зустріч з приводу ключового етапу 5 була перенесена на тиждень пізніше, коли машина запрацювала. Крок завершено!

Ось ще один приклад, який допоможе вам скласти повну картину проблем, з якими ви можете зіткнутися на ключовому етапі 5. Одна з компаній вибрала реорганізацію своїх потужностей на основі «коричневого поля». Всі машини були введені в експлуатацію торованим шляхом. Замість того, щоб відразу перемістити все обладнання в нові осередки за один раз, вони впорядковували ходи так, щоб втратити працездатність тільки одного осередку під час переміщення і настройки. При підготовці електричних з’єднань команда виявила, що електросхеми почали псуватися і виходити за допустимі межі безпеки. Цей крок був оголошений завершеним на зборах ключового етапу 5. Однак, як було встановлено, робота, необхідна для модернізації і поліпшення електричної інфраструктури заводу, знаходиться поза проектом реструктуризації. Ситуація затягнулася в часі: не тільки електрообладнання застаріло, але також погіршилася і вимагала ремонту система подачі повітря в головному цеху. Який безлад вони виявили! Ця ситуація ілюструє факт необхідності бути зосередженим: основне планування і робота повинні залишатися в проекті під рукою – в цьому випадку консолідація обладнання в компонуванні осередків. Будь-які «відкриття» по шляху слід розглядати поза планом проекту, якщо тільки це не впливає на повернення обладнання на виробництво.

Якщо нове відкриття дійсно впливає на проект, як ви справляєтеся з ним? Кращий спосіб – переглянути завдання, попередні (в цьому прикладі) на ключовому етапі 3. Переробити тимчасову шкалу. Оцініть ризик для графіків поставок і клієнтів. Чи можете ви працювати на місці – навіть з частково виконаними ходами – або створити ще одне вікно в розкладі? Як виглядає бюджет на даному етапі? Чи потрібно вам спілкуватися з радою директорів? Логічно виникають питання, але іноді ми не досить дисципліновані для прийняття коригувальних дій. Ці відкриття, якщо вони досить значні, повинні змусити вас повернутися до попередньої таблиці і надати інформацію про вплив цих проблем. Чи буде це впливати на виробництво? Це критична проблема, яка буквально зупиняє весь проект? Або, в той час як первинний проект паралельно виконується, в цьому прикладі, створюється повністю новий проект інфраструктури і команда для його виконання.

Не потрібно «просто робити це»

Якщо ваш проект відхиляється зі шляху і скочується в канаву, уникайте відносини «просто зроби це». «Just Do It» може привести до безлічі проблем: витрати стають непідтвердженими, робота стає безладною і неохайною. Зберігайте мантри «планувати план», а потім «виконувати план» на передньому краї. Це допоможе вам керувати часом виконання проекту і витратами, незважаючи на серйозні невдачі.

Після роботи з проектом-плутаниною ретельно оціните відповідний бюджет і витрати. Уроки, витягнуті з цього огляду, допоможуть вам зробити так, щоб майбутні оцінки були ближче до фактичних. Не забудьте також оцінити ефективність контрактних угод і інженерних послуг.

Хоча вам це може бути зайвим, ви можете влаштувати день відкритих дверей для співробітників та їх сімей. Разом з тим ви можете зробити один день відкритих дверей для постачальників, а інший – для клієнтів. Якщо у вас є глобальний процес, розгляньте можливість створення відеоролика або туру по веб-камерам. Рекламне відео може сказати досить багато про ставлення вашої компанії до поточного бізнесу і допоможе розповсюдити думку про те, що ви є провідною компанією в своїй галузі, і ви готові інвестувати, щоб зробити себе ще краще.

Контрольний список ключового етапу 5
  • Бюджет на даному етапі
  • переміщення завершено
  • Продуктивність згідно з графіками клієнтів
  • План з відновлення (при необхідності)
  • Проблеми, виявлені в ході проекту, але не впливають на нього
  • День відкритих дверей; екскурсії по заводу для замовників; віртуальний відео-тур
Ключовий етап 6 – аналіз; наступні кроки; безупинне поліпшення

О-го-го! Ми закінчили, так? Шість місяців потому, і ви працюєте на всіх парах. Відкладені заявки клієнтів виконані, дебела книга роботи запланована, і, як правило, компанія повертається до «нормальної» роботі. Це може бути «нова нормаль», у міру того, як все йде вперед. Приблизно в цей час, коли ви хочете «нав’язати бант на упаковці», перегляньте контрольні списки ключових етапів і всю інформацію, яка була включена в кожні збори.

Ви можете озирнутися навколо і подумати: «Це ОСТАННІЙ раз, коли ми робимо щось подібне в чиїйсь кар’єрі тут». Подумайте ще раз, які питання спонукали вас провести великий проект реорганізації? Як швидко ця ідея переросла в реальний хід? Чи зміниться Ваша клієнтська база? Чи зміниться Ваш продукт / послуга? Чи потрібно Вам буде створювати новий об’єкт, тому що компанія виросла? І, звичайно, змінитися чи ринок?

Звичайно, все це змінюється майже миттєво. Отже, не дозволяйте конкурентам вас наздогнати. Ви зробили це, щоб стати лідером, або, в деяких випадках, щоб наздогнати лідера. Було б безвідповідально нічого не робити або не думати про великі можливості для поліпшень. Тому будьте готові до наступного раунду реінжинірингових заходів з оглядом уроків, витягнутих на протязі всього життєвого циклу проекту.

Нижче слід розширений перелік питань, а не просто контрольний список як для попередніх ключових етапів. У вас можуть бути додаткові нормативні проблеми, які необхідно врегулювати. Можуть бути програми повторної сертифікації у клієнтів, які вам знадобляться для забезпечення співробітництва. Є фінансова перспектива: чи досягли ми або на шляху досягнення успіху, фінансових поліпшень, які ми прогнозували для наших поточних операцій? Це може бути поєднання скорочення витрат і зростання продуктивності. Також ви захочете порівняти цілі, встановлені на ключовому етапі 1, з результатами і виконанням роботи через шість місяців на ключовому етапі 6.

Контрольный список ключевого этапа 6
  • Які компроміси повинні бути зроблені?
  • Як виглядає продуктивність для клієнта?
  • Чи потрібні додаткові дозволи або нормативні перевірки і сертифікати?
  • Які проблеми були виявлені в ході цього проекту реорганізації і релокації?
  • З тих пір, як ви почали, чи змінилася структура ринку?
  • Який фінансовийвплив проекту? (Шість місяців операцій з ключового етапу 5)

Нами були описані сім ключових етапів з прикладами для роз’яснення і розуміння. Зрозуміло, що безпека і ергономіка мають першорядне значення у всіх аспектах проекту, тому мається на увазі, що всі роботи плануються для забезпечення безпеки і безпечно виконуються, а всі концепції і проекти реалізовані з безпекою і ергономікою на передньому плані. Екологічні зустрічі з місцевими та державними органами, а також постачальниками повинні проводитися перед кожним зібранням.

Перші кроки в розробці проекту – зрозуміти поточні умови, встановити показники, прогнозований вплив на бізнес і те, що відповідні показники будуть досягнуті при завершенні проекту. Потім акуратно намалюйте контрольні списки для кожного з ключових етапів. Це стане вашим планом проекту, з твердими датами, встановленими в якості етапів. Залежно від складності вам може знадобитися використовувати програмне забезпечення для управління проектами з датами ключових етапів і відповідними елементами контрольного списку в якості етапів.

«Коричнева» або «зелене поле»? Революційні або еволюційні процеси? Різні ринки або розширення існуючих ринків? Будь-який з цих причин досить для реорганізації вашого об’єкта і операцій для більш ефективного і цінного в очах клієнта обслуговування. Робіть це правильно, мудро і дисципліновано, і ви будете працювати швидше і ефективніше.

Завершальні думки

Незалежно від того, переїжджає чи ваша компанія на новий об’єкт або реконструює існуючий простір, кроки, унікальні для вашої роботи, повинні бути викарбувані в вашому плані.

Для багатьох це може бути просто. Однак майте на увазі, що будівництво повністю нового об’єкта необхідно враховувати в плані проекту. Безумовно, належить виконати роботу по реконфігурації коричневого поля. Але об’єкт зазвичай є товаром до певної міри (в більшій чи меншій). Використовуйте базові інструменти бережливого мислення, щоб створити своє бережливе виробництво. І завжди майте на увазі, що гнучкість має першорядне значення.