Як ви хотіли б зв'язатися з нами?
  • Russian
  • Ukrainian
ruuk +380 50 417 3929 sbit@kauchuk.ua Пн - Пт 08:30 - 17:00 87504, м. Маріуполь, ул. Вузівська, 1-А
Сертифікат
ISO 9001:2015
Сертифікат
IATF 16949:2016
+380 67 000 1997
+380 95 048 1000
СКАЧАТИ ПРАЙС

Як створити бережливе виробництво – Частина 2 (Ключові етапи 0-2)

Завод РТИ "КАУЧУК" > Блог > Як створити бережливе виробництво – Частина 2 (Ключові етапи 0-2)

Як відбувається процес перетворення в бережливе виробництво на основі ключових етапів? Ось приклади ключових етапів на шляху реорганізації структури вашого об’єкта – або створення його з нуля.

Ключовий етап 0

Повністю оцінити підходи на основі застосування підходів коричневого і зеленого полів. Завдання 1-го етапу включають в себе такі заходи, як вимір розмірів обладнання, вимоги до електропостачання (напруга, фаза, ампер), водопостачання та каналізації, газопостачання (природний газ, пропан, аргон та ін.), А також вимоги щодо стисненого повітря для варіантів переконфігурування або нового розташування. Під час зборів з приводу ключового етапу задайте питання, які стосуються вашого об’єкта і інженерних комунікацій, простору і навантаження. Наприклад, чи потрібно вам ініціювати процеси отримання дозволів на викиди? Чи існують які-небудь структурні аспекти? Чи може стать витримувати статичне завантаження, створювану устаткуванням? Якщо ми переносимо виробництво на нове місце, чи включає воно складські площі спроектовані для полегшення вантажно-розвантажувальних робіт?

Усе ще не впевнені щодо використання підходу коричневого поля? Ось приклад: компанія з виробництва верстатів прийняла рішення перемістити все на новий об’єкт. Будівля була частиною великого промислового парку, який був розташований в тому ж місті. Цей крок пройшов добре, і завдяки розкоші переходу на абсолютно новий об’єкт вони змогли працювати на старому об’єкті, в той час як створювався новий об’єкт. Коли перший блок в новій будівлі був завершений, вони влаштували свято з шампанським і тостами.

Хороший кінець, чи не так? Але не так швидко. В подальшому переході під’їзна дорога не була завершена. І в той час як вантажівки могли переміщатися по дорозі з бруду, щоб доставляти деталі і сировину на об’єкт, готові одиниці не могли бути вивезені по такій дорозі через свою вагу і розмір. Цей приклад ілюструє важливість того, щоб розробники та підрядники завершили всі аспекти вашої нової будівлі і навколишнього середовища до початку виробництва.

Контрольний список для ключового етапу 0
  • План ключового етапу (критичні завдання, які необхідно переглядати на кожному етапі)
  • Визначити членів основної команди
  • Призначити лідера групи
  • Визначити членів команди підтримки
  • Визначити учасників оглядової команди
  • Альтернативи коричневого поля
  • Альтернативи зеленого поля
  • Рекомендації для основної команди і команди підтримки
  • Прогнозований бюджет встановлений для капіталу і витрат
  • Огляд і твердження
Ключовий етап 1 – Визначити потоки цінності і попередні плани цехів
Точно визначте групи продуктів і процесів.

Як інструмент для визначення груп продукції ваша команда по бережливого виробництва повинна використовувати кількість продукції і / або маршрути руху виробів. Навіщо? Наприклад, іноді «скоба» не є скобою. Номенклатура деталей – це прекрасний спосіб почати цей процес, але дуже важливо визначити, як ця частина дійсно виконана.

Хоча все скоби можуть перебувати в одній товарній групі, вони можуть перебувати в різних групах процесів. В одній компанії деякі скоби формувалися і зварювали з листового металу, в той час як інші скоби були зроблені з поковок. Такі зміни призвели до різних груп процесів.

Для продукції з складових частин проаналізуйте послідовність складання шляхом аналізу критичного шляху. Що таке «фундамент» для збірки? Чи прийняті до уваги елементи, необхідні в послідовності складання? Якщо час збирання розтягується на кілька змін або днів, чи є затримка через хронічний брак частин? Вивчіть накладні за матеріалами або сировини від постачальників і зрозумійте послідовність, за якою вони відпускаються зі складів. Іноді деталі складальної частини випускаються тільки тоді, коли збірка необхідна для основного виробу. В такому випадку можлива деяка реорганізація або повторна секвенция деталі і часу складання.

Складіть карти: VSM і спагетті діаграми.

Зіставте потоки значень в їх поточному стані. Потім відобразіть потік даних «to-be», що включає переглянуті групи процесів. Важливо підтримувати правильний рівень деталізації і даних. Занадто багато деталей – і ви пропустите можливості консолідувати продукти в загальні процеси; недостатньо деталей – і все операційні процеси будуть схожі один на одного.

Складіть спагетті діаграми. Як частина проходить через цех? Як здійснюється складання в цеху? Чи здійснює будь-яку обробку зовнішній постачальник? Наскільки доступним є область доставки матеріалів і продукції? Ваші спагетті діаграми повинні відображати поточні маршрути. Основна команда викладе пропоновану нову організацію процесу і підготує сім пропозицій за різними сценаріями.

Представте свої висновки

Потім основна команда представляє ці сім пропозицій всім учасникам. Зберіть всі матеріали і думки. Велику команду варто було б навчити бережливим концепціям, таким як потоки створення цінності, спагетті діаграми, PQPR та ін. – в рамках підготовки до переходу. Вони повинні бути проінформовані про всі допоміжні документи, перш ніж будуть представлені нові схеми розташування. Логічні та кількісні дані дозволять основній команді представити нову структуру в повному обсязі і допоможуть розвіяти заздалегідь упереджені думки.

Чому сім макетів? Це старе правило, що пояснюється просто: для мислення і творчості потрібно сім шаблонів. Важливо пам’ятати, що вартість – це фактор. Таким чином, вона стає балансуючим фактором між оптимальним потоком і вартістю процесу. Процес переходу до бережливого виробництва повинен включати в себе один або два варіанти макетів без обмеження вартості, і в свою чергу ідеї, створені цими макетами, можуть в кінцевому підсумку відкрити найкращий варіант розташування за найнижчою і розумною ціною.

Як організаційна структура підтримує потоки створення цінності? Розмір має значення – для невеликих компаній організаційне вирівнювання може залишатися незмінним. Але для великих компаній вирівнювання кожної з функцій підтримки в потоці створення цінності дозволяє людям зосередитися на поліпшенні своєї лінійки продуктів, а не на всіх продуктових лініях.

Зустріч з приводу ключового етапу 1 є важливим кроком вперед. Наявні дані допомогли визначити товари і процесів, завершена детальна робота за джерелами фінансування осередків і обладнання для виробничих процесів. Були визначені всі виробничі вимоги, зазначено потрібне обладнання та інженерні мережі (основні електричні, сантехнічні, газові вимоги), і по завершенні наради рішення «йти далі» надає руху подальший процес.

Якщо є які-небудь сумніви з боку керівництва, то рішення буде «не йти далі». До такого рішення можуть привести технічні причини, такі як неповні або незадовільні інженерні роботи, які вимагають більш ретельних зусиль, зміна ринкових планів або перевищення бюджету, встановленого на ключовому етапі 0. Рішення «ні» має бути прийнято для припинення роботи або її продовження в рамках переглянутих параметрів з встановленою датою для зборів з приводу ключового етапу 1, яке буде скликано повторно.

Контрольний список для ключового етапу 1
  • Карти потоку значень
  • Кількість продукту / аналіз маршрутизації процесів
  • Групи продуктів
  • спагеті діаграми
  • Схема розташування / компонування осередків
  • Організаційна структура
  • План капітального обладнання
  • Модернізація, модифікація, капітальний ремонт
  • План виробничого обладнання
  • План оновлення і поліпшення об’єктів
  • Попередній профіль витрат завершено
  • Попередній бюджет
  • Оцінка ризиків клієнта
  • Оцінка і зміна плану проекту
Ключовий етап 2

Вимоги до об’єкта, попередній бюджет і профілі витрат за капіталом і витрат є основними питаннями цих зборів. Тепер вам потрібно почати підготовку об’єкта для реструктуризації. В процесі може бути зруйнована поточна внутрішня структура, змінені інженерні комунікації і модернізовані елементи цехів (фундаменти машин і обладнання).

Приклад нічного кошмару ключового етапу

Одна з медичних установ зіткнулася з особливо проблематичними ходами. У міру зростання самого об’єкта організація поглинула інші об’єкти в радіусі 10 км. Незабаром стало ясно, що обладнання для аналізів необхідно консолідувати в одному місці. Для консолідованого розташування знадобилося оновлене обладнання. Потрібно було вирити отвори для фундаментів. Внутрішні стіни – знести, і побудувати нові стіни для розміщення чутливого обладнання. Інші кімнати потребували особливого структурі і захисту на всіх внутрішніх поверхнях. Для певних зон різних об’єктів були потрібні входи з контрольованим доступом. В інших зонах елементи управління доступом необхідно було видалити. І весь цей час пацієнти приїжджали на огляди, аналізи та лікування.

Планування нової схеми розташування з повномасштабними макетами

Як тільки буде вибрано найкращу пропозицію з семи варіантів, команді інженерів необхідно визначити інженерні комунікації для нового макета. Де буде проходити проводка для електроенергії, як будуть підведені вода і газ? Як вони будуть направлятися на кожну клітинку цеху або робочу станцію?

Після оцінки інженерами необхідно доопрацювати детальний план установки. Тому слід створити повномасштабну макетну схему кожної області на відкритому просторі. Використовуйте повнорозмірні картонні обрізки і столи, які можуть імітувати машини. У деяких випадках ви можете використовувати обладнання виставкового залу. Запасні панелі інструментів можуть бути також розставлені по місцях. Повнорозмірні макети допоможуть кожному візуалізувати, як буде виглядати нова схема розташування.

Звичайно, в залежності від обсягу проекту та обсягу роботи деякі проекти вимагають аутсорсингу для інженерних робіт. Пам’ятайте, що навіть внутрішньокорпоративні інженерні команди матимуть щоденні, постійно діючі обов’язки, які мають пріоритет над проектами проектування консолідації та реорганізації. Підготуйтеся до такої реальності, звернувшись до потенційних підрядників і запросивши попередні розцінки в разі залучення зовнішньої допомоги.

В умовах хаосу робота повинна тривати

Як співробітники будуть отримувати доступ до вашого об’єкта, і продовжувати виробництво під час вашої реконфігурації? Одна компанія побудувала структуру для додаткових офісних приміщень і лабораторій. Це створило проблему, оскільки ця структура перешкоджала доступу до завантажувального доку для причепів тракторів. (В терміновому порядку була додана додаткова під’їзна доріжка). Суть в тому, що ви повинні оцінювати і аналізувати всі аспекти проекту.

Контрольний список ключового етапу 2
  • Структурні зміни об’єкта і вимоги до оновлення
  • Вибір будівельних підрядників і початок робіт
  • Поточні витрати
  • Профілі витрат для капіталу і витрат
  • уточнений бюджет
  • Оновлення електрообладнання (додаткові вимоги)
  • Електричні послуги (внутрішня маршрутизація, переміщення і модернізація)
  • Альтернативні план роботи виробничого персоналу
  • Платний або неоплачувану відпустку
  • Перенаправлення зусиль, щоб допомогти просуванню
  • Водопостачання і каналізація
  • Сервісна вода і відпрацювання
  • промислові гази
  • інформаційна інфраструктура
  • Доступ до комерційного трафіку
  • Оцінка і зміна плану проекту
  • Розміщення замовлень на сировину з великим терміном поставки