Як ви хотіли б зв'язатися з нами?
  • Russian
  • Ukrainian
ruuk +380 50 417 3929 sbit@kauchuk.ua Пн - Пт 08:30 - 17:00 87504, м. Маріуполь, ул. Вузівська, 1-А
Сертифікат
ISO 9001:2015
Сертифікат
IATF 16949:2016
+380 67 000 1997
+380 95 048 1000
СКАЧАТИ ПРАЙС

Як почати свій шлях до створення Заводу Майбутнього

Завод РТИ "КАУЧУК" > Блог > Як почати свій шлях до створення Заводу Майбутнього

У четвертій частині серії погляньте на основні кроки на шляху створення Заводу Майбутнього.

До сих пір в нашій серії «Завод Майбутнього» ми обговорили визначення, характеристики та переваги модернізації вашого заводу. В останній частині ми розглядаємо основні кроки для початку роботи.

Використання проривних технологій, що впливають на виробництво і створення Заводу Майбутнього, вимагає передового планування. Це непросте завдання, і немає єдиного готового рішення, яке ви можете купити і використовувати, і яке раптово перетворить вашу організацію в високопродуктивне цифрове підприємство з розумним виробництвом. Це процес, який часто включає в себе кілька етапів, зовнішню експертизу, інвестиції та зобов’язання на вищому рівні. Ось загальні кроки для досягнення статусу «Завод Майбутнього»:

1. Пріоритетність цілей і визначення стратегії.

  • Знайте, чого ви хочете досягти і чому.
  • Будьте конкретні у своїх цілях, щоб ви могли вимірювати прогрес.
  • Встановіть реалістичні цілі. Чи не переоцінюйте вигоди і не ігноруйте того, що можуть виникнути проблеми.
  • Зберігайте задоволеність клієнтів як центральну частину вашої стратегії.
  • Включіть в свою стратегію визначення успіху і те, як ви будете оцінювати прогрес.
  • Визначте пріоритети та оберіть цілі, щоб домогтися ранніх перемог, які дозволять вам отримати підтримку.

2. Створюйте команди, використовуючи досвід.

  • Створіть багатофункціональну команду з представниками з кожного відділу.
  • Переконайтеся, що у вас є один лідер з повноваженнями щодо прийняття рішень.
  • Чітко визначте ролі членів команди і очікування. Цей процес не може бути низькопріоритетним проектом, який отримає непостійну прихильність.
  • Інвестуйте в створення команди та розширення можливостей внутрішнього персоналу для проведення досліджень і створення фахівців з конкретних предметів або завданням, таким як аналіз даних, інструменти налаштування або системи контролю якості.
  • Розподіліть ролі на керовані сегменти, намагаючись не перевантажувати одного члена команди або відділу.
  • Залучайте скептиків, а також ентузіастів в структуру вашої команди. Різні перспективи можуть допомогти збалансувати панорамний вид проекту.
  • Звертайтеся до галузевих експертів, консультантів і постачальників продуктів, щоб допомогти в вузькоспеціалізованих областях. Чи не винаходить велосипед. Нехай зовнішні ресурси принесуть свою історію і «витягнуті уроки» до вас на стіл. Запитайте тематичні дослідження і рекомендації.

3. Оптимізація ринкових можливостей.

  • Розробіть глибоке розуміння вашого цільового ринку, включаючи профілі покупців, тригери покупки і процес ухвалення рішення про покупку.
  • Досліджуйте нові ринки, регіони, демографічні дані та вертикальні ніші.
  • На додаток до розгляду питання про розширення, також розгляньте можливість для спеціалізації на вертикальній галузі або нішевому ринку для зосередження ресурсів.
  • Коли ви розставляєте пріоритети, вибирайте ініціативи, які допоможуть вам зміцнити поточні ринкові позиції, а також вловити нові можливості. Будьте опортуністом, зберігаючи стратегічну перспективу і розуміючи реалістичні очікування.
  • Переслідуйте можливості, що дозволяють створювати диференціацію продуктів і пропонувати унікальні пропозиції.

4. Впроваджуйте, контролюючи ризик.

  • Успішні компанії часто використовують поетапний підхід до розгортання великих ініціатив, таких як становлення цифрового підприємства. Поетапний підхід до впровадження принесе вам ранні перемоги і шанси доопрацювати ваші стратегії з плином часу.
    Почніть з основних концепцій, в подальшому відштовхуйтесь від них.
  • Перед тим, як перейти до більш просунутим стратегіям, переконайтеся, що ви заклали основу для них. Наприклад, при розгортанні процесу автоматизації реакції на будь-які датчики спочатку переконайтеся, що ви можете зібрати і конкретизувати дані, перш ніж приступати до автоматизації відповіді на ці дані.
  • Почніть з технологій, які будуть використовуватися в багатьох застосуваннях. Наприклад, бізнес-аналітика використовується практично скрізь на цифровому підприємстві. Розгляньте сильні інструменти аналітики та звітності як передумови для переходу до більших можливостей застосування даних.
  • Моніторинг якості і безпеки. Як і у випадку з будь-якої нової ініціативою, необхідно враховувати цілісність даних, якість і безпеку. Залучайте експертів для мінімізації ризику.

5. Оцінюйте і вдосконалюйте.

  • Досконалість рідко досягається з першої спроби. Постійне вдосконалення є важливою концепцією, яка залишається критичною в виробництві.
  • Оцініть прогрес на заздалегідь визначених етапах, при необхідності вносячи корективи в свій курс.
  • Тримайте всю вашу організацію поінформованою про прогрес. Відзначайте досягнення і приймайте пропозиції щодо поліпшення.
  • Не ставте занадто низькі цілі. У міру того, як ваш досвід збільшується, повинні збільшуватися і ваші очікування.
  • Виміряйте новий дохід або прибуток по відношенню до інвестицій для розрахунку показників. Пам’ятайте, що повернення інвестицій (ROI) може бути менш відчутним, наприклад, лояльність клієнтів, визнане лідерство або позиціонування в якості експертної компанії в цій області.

Ці п’ять кроків – всього лише основні моменти, щоб стати Заводом Майбутнього і використовувати проривні технології, що змінюють виробництво. Кожна галузь, без сумніву, матиме варіації і конкретні обов’язкові кроки, які необхідно впровадити, наприклад, будь-які галузеві мандати, випробування або проблеми відповідності для управління. Кожна компанія знайде свою власну каденцію «план, дослідження, прийняття, оцінка», що не позбавлене сенсу.

Стаття в McKinsey Quarterly, «Стратегічні принципи конкуренції в епоху цифрових технологій», підвела підсумки, сказавши: «Важливо мати на увазі, що оцифровка є рушійною метою. Виникає характер цифрових сил означає, що їх використання – це подорож, а не мета – невпинний досвід керівництва і рідкісна можливість перемістити компанії в нову еру конкуренції і зростання ».

Найважливіший крок – це те, що вам потрібно вжити заходів зараз або ризикнути залишитися позаду. Якщо ваша виробнича організація знаходиться недалеко від шляху модернізації, займіться цим. Використовуйте ці рекомендації в якості відправної точки для обговорення та планування. Почніть діяти!