Як ви хотіли б зв'язатися з нами?
  • Russian
  • Ukrainian
ruuk +380 50 417 3929 sbit@kauchuk.ua Пн - Пт 08:30 - 17:00 87504, м. Маріуполь, ул. Вузівська, 1-А
Сертифікат
ISO 9001:2015
Сертифікат
IATF 16949:2016
+380 67 000 1997
+380 95 048 1000
СКАЧАТИ ПРАЙС

Вплив метанолу на гуму

Завод РТИ "КАУЧУК" > Блог > Вплив метанолу на гуму

Світовий попит метанолу продовжує змінюватися і рости. Так як метанол використовується як поновлюване джерело енергії, ми спостерігаємо збільшення ролі виробництва біодизельного палива. Метанол також широко використовується в нафтохімічній промисловості, щоб робити такі продукти, як емалеві покриття, клеї і синтетичний каучук.

Оскільки виробництво і використання метанолу збільшується, можуть виникнути дві потенційні проблеми, пов’язані з використанням гумових ущільнювачів:
1) Діючі ущільнення в старих вузлах, де додавання метанолу в якості присадки може викликати набухання гуми.
2) Ущільнення в технологічному обладнанні, що використовується у виробництві метанолу.

Метанол впливає на різні види полімерів з точки зору набухання. Для герметизації з’єднань, важливо використовувати правильний полімер, який має задану величину набухання.

Сучасні ущільнення, особливо в автомобільній промисловості, в більшості випадків виготовляються з діполімерного фтор-каучуку для роботи в середовищі палива. При додаванні 10% -го розчину метанолу, згідно з новим стандартом E85, ці ущільнення можуть вийти з ладу через набухання, викликаного впливом метанолу. Ущільнення нового зразка мають бути сконструйовані з більш стійких матеріалів.
При виборі правильного матеріалу для нового виду ущільнень важливо звертати увагу на діапазон робочих температур. Як показала практика, традиційні фтор-каучукові суміші мають найбільший обсяг набухання, що суперечить традиційній думці, що фтор-каучук є найбільш хімічно стійким полімером.

Фтор-каучукові суміші (FKM)

Перевага фтор-каучукових гумових сумішей в тому, що при їх виготовленні не використовується масло. Це важливо тому, що метанол є відмінним розчинником і може витягувати пластифікатори, використовувані в складі гумової суміші, які, в залежності від того, як використовується метанол, можуть привести до проблем забруднення. Необхідно використовувати полімер з високим рівнем фтору, як терполімери фтор-каучуку, щоб отримати суміш з високою опірністю метанолу. Каучук перфторированний забезпечує найкращу хімічну стійкість, але ці суміші можуть коштувати дуже дорого і не є найкращим варіантом в сумішах, коли вартість є основним фактором.

Бутадієн-нітрильні суміші (NBR)

Наступним варіантом є бутадієн-нітрильні гумові суміші, які можуть витримувати широкий діапазон робочих температур, забезпечуючи при цьому низький обсяг набухання. 14%-ий зміст акрилонітрилу в суміші знижує поріг діапазону робочих температур до -65’C, в той час як 33%-ий – тільки до -50’C. Одним з обмежень є те, що бутадієн-нітрильні суміші менш озоностійкі, тому ущільнення, які піддаються впливу навколишнього середовища, матимуть менший термін служби через вплив озону на полімер. Крім того, як правило, 10% сполуки становлять пластифікатори, які можуть бути екстрагованих.

Гідровані бутадієн-нітрильні суміші (HNBR)

Гідровані бутадієн-нітрильні суміші схожі на бутадієн-нітрильні, але мають велику стійкість до озону. Гумова суміш на основі гідрованого бутадієн-нитрильного каучуку має покращені фізичні властивості і має велику стійкість до стирання, ніж інші полімери. Вона також має широкий діапазон робочих температур і відмінні динамічні властивості, що робить її ідеальним рішенням для нафтової і газової промисловості. У складі такої гумової суміші, як правило, буде невелика кількість пластифікаторів, щоб зменшити ймовірність екстрагування.

Силіконові / фторсиліконової суміші

Силіконові і фторсиліконової полімери показують дуже хорошу стійкість до впливу метанолу. Ці полімери дають найширший діапазон робочих температур, але вони не рекомендуються для деяких динамічних режимів роботи через низьку міцність на розрив і низьку стійкість до стирання. Ці полімери є ідеальним засобом для ущільнень при низьких температурах і можуть добре працювати в застосуванні «під капотом».