Як ви хотіли б зв'язатися з нами?
  • Russian
  • Ukrainian
  • English
ruuken +380 50 417 3929 sbit@kauchuk.ua Пн - Пт 08:30 - 17:00 87504, м. Маріуполь, ул. Вузівська, 1-А
Сертифікат
ISO 9001:2015
Сертифікат
IATF 16949:2016
+380 67 000 1997
+380 95 048 1000
СКАЧАТИ ПРАЙС

Рекомендації по експлуатації ГТВ

Завод РТИ "КАУЧУК" > Блог > Рекомендації по експлуатації ГТВ
  1. Деталі, що підлягають встановленню, повинні бути чистими (без слідів бруду, пилу та ін.) і не мати механічних пошкоджень.

  2. Середовища, які контактують з деталями при експлуатації вузлів і агрегатів машин, повинні відповідати рекомендованим для конкретних марок гум, зазначеним в Табл. 1 (Додаток 1) і зазначеним у інструкції по експлуатації машин. Додаток робочих середовищ, не зазначених в таблиці, необхідно узгоджувати з заводом-виробником.

  3. Середовища, що контактують з деталями і не зазначені в інструкції на машину, застосовувати не допускається. Підприємство-виробник не несе відповідальність за вихід з ладу деталей, що експлуатуються в середовищі, не зазначеної в інструкції.

  4. Збірка ущільнень повинна проводитися без перекосів, скручувань і механічних пошкоджень кілець при посадці їх в гніздо.

  5. На сполучених з гумовими деталями поверхнях вузлів, агрегатів, деталей не допускаються подряпини, забоїни, ризики та ін. механічні пошкодження, а так само гострі кромки.

  6. Монтаж кілець і прокладок в вузли рекомендується проводити в горизонтальній площині. У разі монтажу в вертикальної або похилої площинах, кільця і ​​прокладки повинні встановлюватися з невеликим натягом по внутрішньому діаметру, що запобігає їх випадання або перекіс.

  7. При складанні деталей ущільнюваного вузла не допускається попадання в різьбу (закушування різьбленням) і перекручування гумового кільця на шийці фітинга. Затягування гайок повинно проводитися рівномірно, послідовно: хрест-накрест.

  8. При установці кілець в посадкове гніздо в системі «циліндр-шток» всі отвори і гострі грані канавок, що зустрічаються на шляху пересування кільця, слід прикривати тонкостінним стаканом, за допомогою якого просувається ущільнююче кільце до місця посадки.

  9. Різьблення деталей ущільнюваного вузла фітингових з’єднань повинні бути перед складанням змащені тонким шаром того змащення, в середовищі якого вони працюють.

  10. Прокладки, що працюють в плоских фланцевих з’єднаннях, змочувати в робочому середовищі і змащеннях забороняється, так як це призводить до зменшення стійкості прокладок під дією тиску.

  11. При монтажі кілець і прокладок в разі необхідності допускається короткочасне їх розтягнення в межах до 50% по внутрішньому діаметру.

  12. Ступінь стиснення кілець і прокладок при монтажі повинна становити:
    для кілець і прокладок нерухомих з’єднань – від 15 до 35%;
    для кілець і прокладок рухомих з’єднань – від 10 до 25%.

  13. Порядок і періодичність огляду гумотехнічних деталей вказується в інструкції по експлуатації машин, їх вузлів і агрегатів.

  14. Перед початком роботи деталі, доступні до огляду, повинні бути перевірені на цілісність.

  15. Стан деталей, що знаходяться в закритих вузлах, визначається станом вузла, що перевіряється зовнішнім оглядом при технічному обслуговуванні машин.

  16. Повторна експлуатація демонтованих деталей не допускається. У виняткових випадках допускається повторна експлуатація примусово демонтованих деталей за умови збереження їх розмірів, зовнішнього вигляду та інших вимог відповідно до цих технічних умов та забезпечення працездатності вузла і агрегату.

  17. Підприємство-виробник рекомендує для установки ГТВ в вузли і агрегати звертатися в спеціалізовані сервісні центри до кваліфікованого технічного персоналу.