Тепер зв’язатися з нами стало ще надійніше і дешевше.
Фахівцями Відділу Інформаційних Технологій (ВІТ) ПрАТ «КАУЧУК» впроваджений проект по створенню нового комунікаційного центру на основі інтегрованого рішення на базі IP-платформи та цифрової АТС.
В рамках цього проекту вирішено кілька основних завдань:
– Запроваджено принцип багатоканальності номерів основних мобільних операторів України та фіксованого зв’язку Укртелеком з можливістю переадресації на внутрішні номери співробітників компанії. Ви гарантовано додзвонитися нам з номера будь-якого оператора зв’язку.
– Тепер зв’язатися з будь-яким нашим співробітником стало можливо, зателефонувавши йому на наш номер різних операторів зв’язку, як мобільного, так і фіксованого зв’язку, що дозволяє заощадити Ваші гроші.
– Підвищена надійність провідного зв’язку за рахунок підключення номерів Укртелекому по SIP-протоколу до IP-АТС, причому збережена можливість передачі факсимільних повідомлень. При проблемах доступу до мережі Інтернет можливо повернутися до проводових з’єднаннь.
– Зменшено наші витрати на зв’язок за рахунок автоматичного визначення типу вихідного дзвінка і перенаправлення його або на номер відповідного мобільного оператора, або IP-телефонії, або фіксованого зв’язку. Це вирішено програмними засобами на базі IP АТС.
– Запроваджен автоматичний облік і оптимізація комунікацій співробітників компанії.
– Розширено можливість зв’язку як усередині компанії, так і з зовнішніми контрагентами, за рахунок використання не тільки телефонних апаратів, а й стаціонарних комп’ютерів, а також смартфонів і інших пристроїв.
Для підвищення надійності системи реалізовано потрійне підключення до мережі Інтернет: два дублюючих за допомогою оптоволоконного з’єднання від двох різних провайдерів і бездротове резервне від мобільного оператора. Крім цього посилена потужність Wi-Fi сигналу за допомогою застосування нового обладнання – зовнішньої бездротової точки доступу високої потужності для гарантованого прийняття сигналу на всій території заводу.