Як ви хотіли б зв'язатися з нами?
  • Russian
  • Ukrainian
ruuk +380 50 417 3929 sbit@kauchuk.ua Пн - Пт 08:30 - 17:00 87504, м. Маріуполь, ул. Вузівська, 1-А
Сертифікат
ISO 9001:2015
Сертифікат
IATF 16949:2016
+380 67 000 1997
+380 95 048 1000
СКАЧАТИ ПРАЙС

Нові лідерські та організаційні вимоги в світі, орієнтованому на клієнта – Частина 5

Завод РТИ "КАУЧУК" > Блог > Нові лідерські та організаційні вимоги в світі, орієнтованому на клієнта – Частина 5

Завершальна частина про зміну рівня клієнтоорієнтованості у виробництві

Незважаючи на високий тиск з боку впровадження передових технологій, виробники повинні припиняти, оцінювати і модернізувати свою організаційну структуру, щоб забезпечити узгодженість з потребами клієнтів. У цій серії розглядаються зміни, що впливають на виробництво на виконавському рівні:

Нові вимоги керівництва

Вступ на посаду головного співробітника по роботі з клієнтами

Ракетний корабель до планети клієнта, абсолютно новий світ

Два обличчя ІТ-директора: д-р Функціональність і пан Стратегія

Як ІТ-директори можуть зайняти своє місце за столом

Визначення стратегічної ролі ІТ-директора

Будь-яке обговорення ролей ІТ-директора неминуче призводить до амплітуди цифрових збоїв і переважній кількості даних. Як можна зрозуміти і управляти всім цим? Ця роль несе відповідальність за апаратне забезпечення, програмне забезпечення та безпеку, не кажучи вже про творчоме бачення.

Влада над даними є важливою особливістю для ролі ІТ-директора. Сьогодні дані вважаються одним з найбільш цінних активів організації, представляючи історичні тенденції, розуміння клієнтів і потенційні можливості отримання доходу. Тому логічно, що той, хто контролює дані, отримує великий авторитет і владу в організації. З розширенням важливості даних в сучасному бізнесі з’являються нові посади, такі як директор з інформаційних технологій (CIO) і директор з цифрових технологій (CDO).

Стаття «ІТ-директор повинен стати гібридним лідером, щоб не стати немодним», пояснює ту плутанину в ролі, яка може виникнути, коли компанії додають в ієрархію CDO. У статті Ян Коен (Ian Cohen), колишній директор з інформаційних технологій і в даний час цифровий радник на Leading Edge Forum, каже: «Прагнення до «цифрового» в умовах кризи ідентичності викликало проблему, коли справа стосується рішень про наймання, оскільки підприємства не знають, що їм насправді потрібно. Деякі організації вдаються до найму CDO, навіть не знаючи, що для них цифрові засоби. Чесно кажучи, якщо у організації є ІТ-директор, і тепер він хоче додати CDO, значить у них немає потрібного ІТ-директора для початку».

Що повинні робити ІТ-директора, щоб зберегти або розширити свою роль?

У той час як деякі стреси можуть відігравати ключову роль в оптимізації стратегії, ІТ-директора, які вітають нові обов’язки або хочуть розширити свій вплив, можуть прийняти деякі запобіжні заходи, щоб гарантувати, що їх навички залишаться актуальними для нових вимог.

«В даний час досвідчені ІТ-директора зазвичай не мають цифрового і інформаційного мислення, що є проблемою для компаній, які хочуть перейти на цифрову операційну модель. Компанії, які хочуть значних змін, зазвичай шукають не в межах гібрида CIO / CDO, і насправді існує небагато таких людей », – каже Саймон Граттон, колишній CDO в Zurich Insurance і Deloitte в Computer Weekly.

Технологічні лідери, які шукають можливості в цьому новому контексті, повинні розширити своє цифрове і інформаційне мислення, щоб домогтися успіху, повідомляє Граттон. Він каже, що в малих і середніх компаніях одна людина може впоратися з цим завданням, в той час як великі компанії вимагають «золотого трикутника» між CIO, CDO і виконавчим директором. Граттон додає, що набір лідерів виробництва в майбутньому, будь то CIO або CDO, буде більше стосуватися мислення і менше набору навичок. Якщо корпоративна культура і операційні моделі можуть зосередитися на клієнті, а не на внутрішніх чварах з приводу бюджету, потужності і володіння даними, успіх буде більш ймовірним.

5 кроків на замітку CIO

Генеральний директор та інші співробітники C-рівня шукають поради від експертів, які розуміють спільне бачення компанії, ринок і проривні технології, що охоплюють виробництво. CIO може заповнити цю роль, продемонструвавши широку базу знань в області ІТ і цифрових тим, а також розуміння клієнта і потенційних переваг від розгортання орієнтованої на клієнта моделі. Ось п’ять способів, c допомогою яких ІТ-директори можуть зайняти своє місце за стратегічним столом.

Покажіть свою інноваційну сторону і здатність мислити

IT більше не займається управлінням ERP-рішеннями і фінансовою базою даних. ІТ охоплює набагато більше, що важко пояснити з використанням понять старої школи. ІТ-директор повинен не тільки залишатися в курсі мінливої ​​термінології, а й повинен також стежити за тим, щоб розширена команда ІТ і корпоративне керівництво розуміли як розвивається жаргон. Тільки використовуючи загальний лексикон і розуміння можна вести осмислений діалог. У міру того, як ви поділяєте своє розуміння складних технологій, обов’язково повідомте, що ви можете дивитися за межами звичайного і далі завтрашнього дня. Думаєте масштабно. Будьте сміливими.

Продемонструйте досвід в цифрових стратегіях, IoT і науках про дані

Немає ніякої технології, яка стане чарівним рецептом для виробництва майбутнього. Переконайтеся, що у вас є широке знання цифрових технологій, а також Інтернету речей (IoT) і науки про дані. 3D-друк, віртуальна реальність, машинне навчання і робототехніка – інші гарячі теми. Майте на увазі, що вам не обов’язково бути експертом по кожному з них, але продемонструйте, що ви знаєте цих експертів, можете заручитися їхньою підтримкою і зрозуміти проблеми, достатні для вдумливої ​​розмови з консультантами і радниками. Знання правильних людей і правильні питання – може бути надзвичайно цінним.

Ведіть, делегуйте і надихайте

Ніхто не може робити це все одночасно. Але успішний ІТ-директор прагнути бути лідером, здатним надихати і делегувати. Для деяких ІТ-директорів перехід із застарілих систем може бути утруднений. Делегування завдань, таких як моніторинг безпеки, зовнішніх джерел, може бути дуже складним. Але баланс у використанні зовнішніх джерел і нових інструментів зазвичай є тактикою, якою керуються високопоставлені ІТ-директора.

Розкрийте глибину знань про продукт і клієнтів

Існуючий ІТ-директор, який піднімався по кар’єрних сходах до цієї посади, часто матиме багато переваг перед зовнішніми кандидатами, які можуть розглядатися для позицій CDO. CIO має тенденцію знати лінійки продуктів, очікування клієнтів і історичне подорож компанії. Це підгрунтя має велике значення при створенні організації, тісно пов’язаної з клієнтом.

Зрозумійте мову фінансового директора

Говоріть вільно про повернення інвестицій, грошових потоків і тактиці, таких як моделі підписки для пом’якшення стресів в капітальних фондах. ІТ-директор повинен мати можливість перевести вартість орієнтованого на клієнта виробництва в валюту від повторних продажів. Замість того, щоб обговорювати економію часу, яка полягає в тому, що складська група підтримує свій «віртуальний склад» для клієнтів, ІТ-директор може перетворити свої особливості в економію коштів і очікуване підвищення продажів.

Завершення серії

У цій серії з 5 частин ми розглянули складні проблеми зміни основи C-рівня у виробництві, ролі головного співробітника по роботі з клієнтами, головного співробітника за даними і того, як адаптуються ІТ-директора. Проривні технології будуть відігравати певну роль у формуванні майбутніх описів роботи ІТ-фахівців від співробітників C-рівня до співробітників цехів. Зміни відбувається швидко і різко. Розуміння сьогоднішнього пейзажу – це тільки початок. ІТ-команда, як ніколи раніше, повинна продовжувати вчитися, поглинаючи нові релізи з бажанням залишатися на вершині прогресу і охоплювати нові рівні виробництва. Мислення має вирішальне значення. Бажання розвиватися дуже важливо. Можливість надати інноваційні можливості – це наступний ключовий елемент. Коли ви це зробите, інше буде за малим.