Як ви хотіли б зв'язатися з нами?
  • Russian
  • Ukrainian
ruuk +380 50 417 3929 sbit@kauchuk.ua Пн - Пт 08:30 - 17:00 87504, м. Маріуполь, ул. Вузівська, 1-А
Сертифікат
ISO 9001:2015
Сертифікат
IATF 16949:2016
+380 67 000 1997
+380 95 048 1000
СКАЧАТИ ПРАЙС

Нові лідерські та організаційні вимоги в світі, орієнтованому на клієнта – Частина 4

Завод РТИ "КАУЧУК" > Блог > Нові лідерські та організаційні вимоги в світі, орієнтованому на клієнта – Частина 4

Частина 4 з 5 про зміну рівня клієнтоорієнтованості у виробництві

Незважаючи на високий тиск з боку впровадження передових технологій, виробники повинні припиняти, оцінювати і модернізувати свою організаційну структуру, щоб забезпечити узгодженість з потребами клієнтів. У цій серії розглядаються зміни, що впливають на виробництво на виконавському рівні:

Нові вимоги керівництва

Вступ на посаду головного співробітника по роботі з клієнтами

Ракетний корабель до планети клієнта, абсолютно новий світ

Два обличчя ІТ-директора: д-р Функціональність і пан Стратегія

Як ІТ-директори можуть зайняти своє місце за столом


Два обличчя ІТ-директора: д-р Функціонал і пан Стратегія

Двоїстість управління як функціональними, так і стратегічними ролями, мабуть, є новою нормаллю для ІТ-директорів, поряд зі зростаючими вимогами корпоративного лідерства. Стаття «ІТ-директора пристосовуються до нової реальності» на CIO.com занурилася глибше в результати опитування IDG і пояснила, чому еволюція буде складною, і чому деякі організації процвітають, а деякі страждають від ниючих болів.

«Оскільки технології захоплюють провідну роль в сучасному бізнесі, вся увага приділяється здатності ІТ-директора сприяти ініціативам, які радикально трансформують то, як компанії продають продукти, залучають клієнтів і стимулюють нові потоки доходів.»

У той час як ІТ-директори повинні як і раніше охоплювати операційні завдання, їх ступінь участі знижується, оскільки вони автоматизують, передають на аутсорсинг і делегують фундаментальні завдання, щоб виконувати більш стратегічну роль. Дослідження CIO показує, що респонденти CIO в даний час витрачають близько 20% свого часу на функціональні обов’язки, і вони очікують зниження цього показника до 2020 року до 7%.

«Функціональні ІТ-обов’язки можуть не піти повністю, але вони в якійсь мірі зводяться до мінімуму, можливо, через автоматизацію або тому, що ІТ-директора просто більш «приправлені» до виконання цих обов’язків», – каже Стекпоул. Одним з цікавих обов’язків, роль якого знижується, є управління безпекою. У 2016 році 46% ІТ-директорів включили безпеку в опис своєї роботи. У 2017 році цей показник знизився до 41%. Ймовірна причина полягає в тому, що все більше і більше компаній передають безпеку постачальнику хмарних обчислень.

«ІТ-директора щасливо зустрічають свою еволюцію від розпорядника і виконавця до стратега і двигуна бізнесу», – говорить Стекпоул. Це добре, тому що перспективи на майбутнє вказують на більш стратегічні вимоги, включаючи більшу взаємодію з клієнтами і більш активну участь в забезпеченні позитивного досвіду роботи з клієнтами, пише вона.

На стороні клієнта 76% респондентів CIO кажуть, що вони часто або іноді зустрічаються з ІТ-директором, в порівнянні з 66% в попередньому році. Більшість респондентів (55%) прогнозують збільшення в наступному році. У 2016 році тільки 66% ІТ-директорів зустрічалися з клієнтами.

Управління пакетними змінами

У Computer Weekly в статті «Швидко змінюється роль ІТ-директора» CIO може бути найважливішою роллю в стимулюванні пакетних змін. «Потреба в цифрових інноваціях для створення підходу орієнтованого на клієнта очевидна. Це означає, що ІТ-директор, можливо, стає найважливішою роллю в багатьох компаніях. І це також одна з найшвидших змін – те, з чим ІТ-директори повинні швидко впоратися, пише автор статті Хедлі Болдуін.

Болдуін навіть порівнює роль ІТ-директора з третьою ніжкою стільця, а бізнес-стратегія і маркетингова стратегія – дві інші. «З огляду на, те що ІТ є більш центральною частиною отримання доходів та управління витратами, підхід компанії до ІТ нерозривно пов’язаний з більш широкими цілями розвитку бізнесу», – говорить він.

Це призвело до зміни значущості ІТ-директора, заслуживши місце за столом стратегічного керівництва, слот, який не завжди був доступний в минулому. «До цього влада ІТ-директора полягала в знанні роботи комп’ютерних систем, чого не знали інші, тепер стає більш важливою роллю, що вимагає координації і управління різними зовнішніми компаніями і постачальниками», – говорить Хедлі.

У вас є все, що потрібно для того, щоб відігравати провідну роль на клієнтському підприємстві? Поверніться пізніше на цьому тижні для практичних порад в 5-ій частини серії.