Як ви хотіли б зв'язатися з нами?
  • Russian
  • Ukrainian
ruuk +380 50 417 3929 sbit@kauchuk.ua Пн - Пт 08:30 - 17:00 87504, м. Маріуполь, ул. Вузівська, 1-А
Сертифікат
ISO 9001:2015
Сертифікат
IATF 16949:2016
+380 67 000 1997
+380 95 048 1000
СКАЧАТИ ПРАЙС

Нові лідерські та організаційні вимоги в світі, орієнтованому на клієнта – Частина 3

Завод РТИ "КАУЧУК" > Блог > Нові лідерські та організаційні вимоги в світі, орієнтованому на клієнта – Частина 3

Частина 3 з 5 про зміну рівня клієнтоорієнтованості у виробництві

Сьогодні ми розглядаємо мінливі лідерські та організаційні ролі у виробництві, щоб відповідати очікуванням клієнтів, приділяючи особливу увагу ІТ-фахівцям.

Незважаючи на високий тиск з боку впровадження передових технологій, виробники повинні припиняти, оцінювати і модернізувати свою організаційну структуру, щоб забезпечити узгодженість з потребами клієнтів. У цій серії розглядаються зміни, що впливають на виробництво на виконавському рівні:

Нові вимоги керівництва

Вступ на посаду головного співробітника по роботі з клієнтами

Ракетний корабель до планети клієнта, абсолютно новий світ

Два обличчя ІТ-директора: д-р Функціональність і пан Стратегія

Як ІТ-директори можуть зайняти своє місце за столом


Космічний корабель до планети Клієнт, абсолютно новий світ ІТ-рішень, орієнтованих на клієнта

У той час як технології виробництва змінюються зі швидкістю звуку, очікування і можливості ІТ-команди не завжди розвиваються з однаковою швидкістю. Від автоматичних операцій в цеху до моніторингу за допомогою сенсорів та інтернету речей (IoT), лідери виробництва стрибають на борт ракетного корабля, спрямованого на сучасне виробництво. Це абсолютно новий світ, в якому правлять клієнти та ІТ-рішення підтримують центрування навколо клієнтів. Однак за лаштунками є ще одна історія, в якій є застарілі посади, конкуруючі ролі і обмежені ресурси.

Горезвісне хмара невизначеності ширяє над ІТ-командою, від директорів С-рівня до рядових співробітників, які живуть даними. Організаційні потреби змінилися, здавалося б, відразу. Але для багатьох виробників ІТ-лідерство, організаційна ієрархія, набори навичок, цілі і ресурси застрягли в губчатому болоті, яке затягує людей і процеси, залишаючи їх у вчорашній рутині старої школи.

Як ми тут опинилися?

ІТ-фахівці не можуть нести відповідальність за шишки на шляху еволюції, так само як вони не можуть нести тільки тягар переходу на цифрову інфраструктуру або претендувати на всі ресурси для створення інфраструктури, яка визнає важливість клієнта. Сьогодні проблеми ІТ в сфері виробництва настільки невід’ємні від загальної стратегії підприємства, що багато ключових гравців, включаючи генерального директора, заслуговують кредит довіри. Коли прогалини в продуктивності і невірні кроки залишаються під поверхнею, підриваючи фундамент організації, виконавчий поверх повинен приймати це до відома і діяти.

У статті журналу CIO «Стан CIO 2017: виклики і складнощі», головний редактор Ден Мьюз каже, що ІТ-директори часто стикаються з двома різними ролями: стратегічною та оперативною.

«Дослідження CIO (проведене IDG) показує, що, хоча керівники все ще очікують, що ІТ-директори будуть спрощувати, модернізувати і підвищувати безпеку ІТ, завдання для ІТ-директорів будуть також включають в себе зосередження уваги на придбанні та утриманні клієнтів, провідних інноваціях в продуктах і співпраці з клієнтськими ініціативами “. Це дві дуже великих вимоги.

Не дивно, що в звіті також показано, що 72% опитаних ІТ-директорів визнали, що вони намагаються збалансувати інновації в бізнесі і операційні переваги. І, 87% говорять, що роль CIO є більш складною, ніж будь-коли. Доброю новиною є те, що 62% говорять, що, незважаючи на додатковий тиск, вони вважають, що розширена роль буде більш корисною для підприємства.

Як ІТ-стратегія і роль ІТ-директорів підсилюють клієнтоорієнтованість?

Висококваліфікований ІТ-директор уповноважений допомагати встановлювати стратегію підприємства і чітко визначати ролі для всієї ІТ-команди. Виробники зрозуміли, що центрування клієнтів забезпечує потужну конкурентну перевагу. Щоб будувати відносини з клієнтами, виробники повинні відповідати очікуванням по швидкості обслуговування, вартості та персоналізації продуктів, а також пропонувати винятковий досвід покупок і післяпродажне обслуговування. Для цього потрібні технології, і чимала їх кількість.

10 способів, як програмні рішення можуть підтримувати клієнтоорієнтованість у виробництві
  • Виробники і клієнти можуть використовувати загальні програмні інструменти для спільної роботи над дизайном продукції.
  • Онлайн-форуми пропонують клієнтам можливість брати участь в обговореннях і забезпечувати зворотний зв’язок з продуктом.
  • Інструменти налаштування допомагають клієнтам візуалізувати і отримувати інформацію для висококонфігурірованних продуктів.
  • Інтернет-портали дозволяють клієнтам досліджувати продукти, перевіряти наявність і розміщувати замовлення.
  • Клієнти можуть слідкувати за своїм замовленням, перевіряти розташування і дату поставки.
  • Співробітники з продажу можуть надати інформовану «наступну покупку» – порада клієнту на основі історії покупок.
  • Оновлені операційні системи підтримують збірку на пізній стадії і інші способи персоналізації продукту.
  • Команди обслуговування можуть легко виконувати контракти на обслуговування клієнтів, використовуючи дані, що надходять з сенсорів і датчиків.
  • Сервісні фахівці можуть віддалено контролювати встановлене обладнання на місцях установки.
  • Дата-фахівці виробника можуть надати аналітичні дані для проданих продуктів.

Кожна з цих можливостей забезпечує важливий зв’язок в ланцюжку створення цінності, орієнтованої на клієнта. ІТ-директор і ІТ-персонал повинні брати активну участь в розгортанні і підтримку такої діяльності, щоб виробник міг іти в ногу з мінливими очікуваннями клієнтів і конкурентним ландшафтом.

Просте вкладення в деякі додатки недостатньо. ІТ-організація повинна володіти глибиною і стратегічними повноваженнями щодо прийняття рішень, щоб зробити ці програми набирає силу, функціональними і дають результати. ІТ-команді необхідно співпрацювати з іншими лідерами в організації, щоб встановити потрібну політику і забезпечити дотримання її персоналом. Роль може стати дуже вимогливою. Чи готові ви прийняти виклик?

У частині 4 ми звернемо увагу на стратегічні і функціональні проблеми, з якими стикаються ІТ-директора.