Як ви хотіли б зв'язатися з нами?
  • Russian
  • Ukrainian
ruuk +380 50 417 3929 sbit@kauchuk.ua Пн - Пт 08:30 - 17:00 87504, м. Маріуполь, ул. Вузівська, 1-А
Сертифікат
ISO 9001:2015
Сертифікат
IATF 16949:2016
+380 67 000 1997
+380 95 048 1000
СКАЧАТИ ПРАЙС

Кращі способи просування вашої виробничої організації

Завод РТИ "КАУЧУК" > Блог > Кращі способи просування вашої виробничої організації

У виробничій сфері часто виникає відчуття, що виробники не зацікавлені в нових методах маркетингу, таких як контент-маркетинг, але це далеко від істини. Фактично, 85 відсотків виробників використовують контент-маркетинг.

«Контент-маркетинг – це стратегічний маркетинговий підхід, орієнтований на створення і поширення цінний, релевантний і послідовний контент для залучення і утримання чітко визначеної аудиторії, – і, в кінцевому рахунку, для стимулювання прибуткових дій клієнтів», пояснює експерти.

68 відсотків опитаних виробників, які використовують контент-маркетинг, оцінюють його ефективність як «помірно» або «дуже успішно». Основною причиною, по якій виробники використовують контент-маркетинг, є впізнаваність бренду, оскільки обізнаність про бренд грає величезну роль в індустріальному лідерство.

Щоб допомогти вам охопити аудиторію за допомогою контенту, ми наводимо найкращі способи просування вашої організації.

Залучення та інформування аудиторії в блогах

Блоги є невід’ємною частиною стратегії контент-маркетингу, яка привертає трафік безпосередньо на веб-сайт. У блогах про конкретні темах, проблеми та тенденції, орієнтованих на їх цільову аудиторію, виробники можуть уявити цінні рішення і позиціонувати себе як лідерів галузі.

Крім того, блоги служать відмінним способом перетворення трафіку в потенційних клієнтів. Організації можуть використовувати заклик до дії для збору інформації або запропонувати завантажити додатковий контент в обмін на імена, електронні адреси та іншу інформацію.

Змініть контент блогу, щоб отримати максимальну віддачу від свого бюджету.

Одне з питань, з якими зіткнулися маркетологи – це створення корисного контенту в великих кількостях. Завдання значно зросла, і в 2016 році 65 відсотків виробників повідомили, що це головна проблема контент-маркетингу. Одним із способів допомогти цьому розриву є створення високоякісних блогів, які можна перепризначити на інші популярні форми контенту.

В даний час виробничі маркетологи використовують наступну тактику щодо контенту в рамках всієї маркетингової стратегії:

  • Відео (87%)
  • Email-дайджести (85%)
  • Ілюстрації / фотографії (82%)
  • Тематичні дослідження (75%)
  • Інформаційні бюлетені (70%)

Створюючи нові заголовки і повторно використовуючи частини добре працює блог для створення електронних книг, інфографіка, технічні публікації або інші носії, творці контенту може розширити свої можливості та залучити нову аудиторію.

Взаємодійте з іншими виробниками, які використовують соціальні мережі.

Вісімдесят п’ять відсотків виробників повідомляє, що використовує соціальні медіа в якості маркетингової тактики. Соціальні мережі дозволяють інженерам і фахівцям з виробництва шукати або ділитися інформацією з їх професійними контактами і знаходити статті, пов’язані з роботою. LinkedIn, наприклад, дозволяє користувачам залишатися в курсі останніх тенденцій в галузі, спілкуватися з іншими професіоналами і дізнаватися про нові інструменти і ідеях.

Одним із способів, яким можна використовувати LinkedIn для виробничих організацій, створення груп. Ці групи, які відносяться до різних тем, дозволяють користувачам зі спільними інтересами ділитися контентом, знаходити відповіді на важливі питання, переглядати завдання і влаштовуватися в галузі. Чудові приклади – Американське товариство інженерів-механіків і Інженерний форум.

Уособити бренд за допомогою відео маркетингу.

У 2017 році відеоінформація представлятиме 74 відсотки всього інтернет-трафіку. Тому що відео – це особиста середовище, яке дозволяє компаніям будувати близькі стосунки зі своєю аудиторією, їм легко ділитися один з одним, що в кінцевому підсумку допомагає уособити бренд. Ось деякі ідеї для створення маркетингових відео:

  • Віртуальні тури
  • Практичні відеоролики
  • Відео з безпеки
  • За лаштунками – виробництво заводу
  • Відгуки клієнтів

Виробничий маркетинг: що далі?
Які маркетингові інструменти використовує ваш бізнес? Які тенденції, на вашу думку, з’явиться в 2017 році року?