fbpx
All for Joomla All for Webmasters
  • ru
  • uk
  • en
ruuken +380 629 474 001 Пн - Пт 08:30 - 17:00 87504, Україна, г. Маріуполь, ул. Вузівська, 1-А
Сертифікат
ISO 9001:2015
Сертифікат
IATF 16949:2016
+380 67 000 1997
+380 95 048 1000
СКАЧАТИ ПРАЙС

Блог

У традиційному процесі продажів холодні дзвінки є неминучою стратегією пошукової розвідки, щоб генерувати більше потенційних клієнтів і, в кінцевому підсумку, більше продажів. Однак завдяки новим інструментам, таким як соціальні мережі, в даний час існують кращі і більш прості перспективні методи пошуку. Холодний – значить мертвий? Статистика говорить так, але є методи, які можуть значно поліпшити шанси успішного продажу, перетворивши кожен холодний дзвінок в теплий. «Вітаю друже! Ти хочеш виглядати таким же щасливим, як я? Ну, тепер у тебе...
Читати далі
Підприємство «КАУЧУК» утворено в 1989 році. Свій початок бере від невеликого виробництва, яке складалося з одного орендованого преса і орієнтувалося на виготовлення гумотехнічних виробів для ремонту автотракторної техніки і сільськогосподарських машин. Основні етапи розвитку: 1994 Заснований відділ збуту маркетингу і реклами, впроваджені перша СMR-система 1995 Початок прямих поставок західноєвропейських каучуків 1997 у Запорізькій області введено в експлуатацію Цех № 2. Розпочато виробництво сирих гумових сумішей 1998 Організовано заводську лабораторію 1999 Запущено ділянку виготовлення і ремонту прес-форм 2000 Придбано...
Читати далі
В минулому році виробнича галузь витрачала багато часу на аналіз: дивлячись на те, як далеко ми зайшли і прогнозуючи, куди ми направляємось. Але що означають ці тенденції для ведення бізнесу в новому році? Впровадження цифрових рішень у галузі було дійсно революційним у 2017 році, і ми продовжимо концентрувати увагу на тому, як ці досягнення будуть рости в цьому році. Це підтримує оптимізм у галузі: за чотири квартали 2017 року 91,8 відсотка виробників заявили, що вони позитивно оцінюють перспективи...
Читати далі
Оскільки українські компанії прагнуть бути більш конкурентоспроможними, все більше і більше виробників виводять свій бізнес на глобальний рівень. Це може означати експорт ваших товарів на весь світ, аутсорсинг ваших ресурсів і робочої сили або їх поєднання. Глобальна експансія – це не просто тенденція для великих корпорацій. Фактично, 58 відсотків малих підприємств вже мають міжнародних клієнтів, а 72 відсотки планують розвивати свою міжнародну клієнтську базу до кінця 2017 року. Більш того, 96 відсотків цих малих підприємств впевнені в намірах...
Читати далі
Цифрова еволюція трансформує кожен аспект нашого світу, порушуючи традиційні бізнес-моделі і змінюючи те, як працюють багато організацій і їх кінцеві клієнти. Наприклад, вибухове зростання електронної комерції зробив величезний тиск на роздрібних торговців, дистриб’юторські центри та логістичні компанії, що змусило їх швидше і більш ефективно виконувати замовлення. У той же час збільшення ставок доставки і проблем з пропускною спроможністю призвело до того, що магазини електронної комерції знайшли нові способи управління витратами і оптимізації запасів. Крім того, компанії і їх...
Читати далі
1 2 3 11