Як ви хотіли б зв'язатися з нами?
  • Russian
  • Ukrainian
ruuk +380 50 417 3929 sbit@kauchuk.ua Пн - Пт 08:30 - 17:00 87504, м. Маріуполь, ул. Вузівська, 1-А
Сертифікат
ISO 9001:2015
Сертифікат
IATF 16949:2016
+380 67 000 1997
+380 95 048 1000
СКАЧАТИ ПРАЙС

Безпілотні автомобілі – майбутнє автомобілебудування

Завод РТИ "КАУЧУК" > Блог > Безпілотні автомобілі – майбутнє автомобілебудування

Недавня судова битва між технічними гігантами Uber і Waymo знову поставила технологію безпілотних автомобілів в центр уваги, але не можна сказати, що ця тема стояла в тіні раніше. Фактично, можна стверджувати, що суть цього питання – незаперечний факт, що безпілотні автомобілі – це майбутнє автомобільної промисловості.


Будь-які виробники автомобілів, які не враховують це в своїх розробках, скоро опиняться відстаючими, оскільки існує прогноз, що до 2020 року на дорогах буде 10 мільйонів безпілотних автомобілів.

Тим не менш, не те щоб ми не впевнені в тому, що ця технологія має привабливість, вона просто має свої варіації. Продовжуйте читати, щоб дізнатися більше про те, чому безпілотні автомобілі – це майбутнє автомобільної промисловості.

Вибір водити або не водити залишається за клієнтом.

Для деяких інстинктивна реакція на інформацію про безпілотні технології полягає в тому, щоб згадувати про те, що вони будуть втрачати. Багато хто звик відправлятися в денну недільну поїздку або повертатися на машині додому на вихідні.

«Не так швидко», кажуть керівники офісів McKinsey в Детройті, які очолюють автомобільний напрям компанії. У нас буде ситуація, коли деяким людям подобається водити, або ті, хто не довіряє комп’ютерам. І будуть люди, які з радістю передадуть управління своєю машиною.

А ось, наприклад, в пробках – більшість водіїв, можливо, захоче скористатися цією технологією. У такій ситуації вони можуть спокійно розслаблятися і відпочити за кермом, не турбуючись про ситуацію навколо.

Безпілотні автомобілі закладають основу для повної автономії.

Важливо розуміти, що справжні технічні інсайдери не використовують терміни «самоврядні» і «безпілотні» як синоніми. Швидше, «самоврядні» – це зараз, а справжні «безпілотні» – це наступний етап.

Безпілотні автомобілі, як ми їх розуміємо зараз, описуються як «круїз-контроль», але для всієї машини. Різниця в тому, що повністю автономні автомобілі здатні працювати без прямого втручання водія будь-якого типу, в тому числі управляти, гальмувати і прискорюватися.

Сучасна технологія самостійного водіння розроблена для того, щоб акцентувати на водія. Технологія транспортних засобів для зв’язку або обміну даними між собою, як і раніше вдосконалюється.

Небезпека неуважного водіння буде усунена.

У міру того, як триває заклопотаність нашої культури екранами своїх смартфонів, неуважне водіння як і раніше залишається небезпечним для всіх на дорозі. Технології самоврядних автомобілів зроблять це менш небезпечним, оскільки всі ми їздимо по одних дорогах.

Проблема такої поведінки полягає в тому, що люди можуть контролювати тільки свої власні дії за кермом, а не дії оточуючих.

Це також стосується водіння з порушеннями (ті, хто сідає за кермо під впливом наркотиків і алкоголю, не беручи до уваги наслідки для себе або інших водіїв). Ця технологія має величезну можливість обмежити ці причини травм і смерті на дорогах.

Багато з витрат, традиційно пов’язаних з володінням автомобілем, можуть бути усунені.

По-перше, спільні поїздки можуть стати більш економічними з технологією безпілотного водіння, оскільки технічні гіганти, такі як Uber і Lyft, хочуть взяти участь в цій автореволюціі. Потенційне усунення водія з рівняння спільних поїздок може знизити транспортні витрати.

Заглядаючи в далеке майбутнє, сімейний транспортний засіб стане швидше бажанням, ніж необхідністю. Це може бути привабливим для тих, хто виграє від усунення витрат на обслуговування автомобіля зі свого бюджету.

Що стосується занепокоєння про те, що цифровізація ще однієї галузі призведе до ліквідації робочих місць, принаймні в області спільних поїздок, колишній генеральний директор Uber Тревіс Каланік запропонував паралель з автоматизацією банківської справи: сталося так, що управління банком стало настільки легким і доступним, що багато невеликих банків почали відкривати більше філій і наймати більше людей.

Стимулювання глобальної економіки.

Компанії-виробники автомобілів, у яких є свої власні безпілотні технології, мають можливість отримати неймовірний дохід в найближчі десятиліття. Однак ці корпорації не будуть єдиними бенефіціарами – стимулювання мобільності як послуги також створить нові робочі місця.

Потреба фахівців в області даних і інформаційних технологій в автомобільній промисловості буде зростати, оскільки самі автомобілі стануть окремими генераторами даних. Як і раніше буде попит на механіків, які будуть ремонтувати як автомобілі, так і технології, які ними керують.

Споживачі також можуть виграти, оскільки використання автономних транспортних засобів може фактично збільшити попит на певні робочі місця за рахунок зниження транспортних витрат.