Як ви хотіли б зв'язатися з нами?
  • Russian
  • Ukrainian
ruuk +380 50 417 3929 sbit@kauchuk.ua Пн - Пт 08:30 - 17:00 87504, м. Маріуполь, ул. Вузівська, 1-А
Сертифікат
ISO 9001:2015
Сертифікат
IATF 16949:2016
+380 67 000 1997
+380 95 048 1000
СКАЧАТИ ПРАЙС

5 способів знизити витрати на управління товарно-сировинними запасами

Завод РТИ "КАУЧУК" > Блог > 5 способів знизити витрати на управління товарно-сировинними запасами

У міру того, як підходить час сплати податків, багато компаній будуть розглядати операційні бюджети і створювати відповідні прогнози. Ви шукаєте нові способи зниження накладних витрат або поради про те, як зменшити вартість вантажно-розвантажувальних робіт?

Гарна новина полягає в тому, що є багато способів для досягнення цієї мети. Оптимізація простору, запобігання шкоди, управління простором, інвестиції в технології та обмін інформацією – ось лише деякі з багатьох кроків, які ви можете зробити, щоб знизити витрати на управління товарно-сировинним запасом. Ось п’ять перевірених і надійних способів відняти непотрібні витрати з операційного бюджету.

1. Максимально використовуйте свій простір.

Основне правило тут – працювати з тим, що у вас є. Оптимізація простору означає, як випливає з назви, використання будь-яких ресурсів, які у вас є, таким чином, щоб максимально збільшити простір, який у вас є. Один із способів зробити це – поглянути на свої стелажні системи, а також на загальний план вашого об’єкта. Стелажі і полки повинні бути спроектовані таким чином, щоб максимально використовувати висоту вашого складу. Крім того, оцінка способу зберігання палет також повинна проводитися на постійній основі. Невикористана складська площа – винуватець збільшених витрат.

2. Запобігання ушкоджень.

Це збігається з твердженням «копійка рубль береже», в якій накладні витрати значно скорочуються, якщо кількість збитків зменшується. Слід починати з безпечного поводження і належного маневрування обладнання в складських приміщеннях. Запобігання шкоди сировини, матеріалів і безпосередньо готової продукції – відмінний спосіб знизити вартість накладних витрат. Більша частина цього може починатися з впровадження та дотримання безпечної та ефективної практики.

3. Практика хороших умов зберігання.

Грунтується на першому пункті – оптимізації простору, але зі ступенем зменшення середовищ, які можуть сприяти погіршенню стану і знищенню вашого інвентарю. Хороші умови зберігання – це більше, ніж просто ефективне зберігання продукції. Це створення середовища, спрямованого на довгострокове використання інвентарю. Зокрема, вологі середовища можуть сприяти виникненню широкого спектра проблем для будь-якого продукту. Вологість сприяє корозії і іржі. Для будь-яких швидкопсувних предметів це особливо важливо.

4. Слухайте, що говорять ваші співробітники.

Обмін інформацією є основою будь-якого успішного підприємства або процесу. Тому, коли ви чуєте, як ваші працівники або співробітники пропонують своє бачення про те, як зменшити накладні витрати, необхідно прийняти їх до уваги. Ваші колеги і партнери – це ваші очі і вуха, які можуть легко виявити й осмислити відповідні заходи, які допоможуть знизити витрати.

5. Інвестуйте в нові технології.

Хоча багато технологій можуть здатися розкішшю, вони можуть бути важливі для будь-якої ініціативи з управління товарно-сировинними запасами. Початкові інвестиції можуть виявитися корисними в довгостроковій перспективі. Істотне підвищення продуктивності або енергозбереження – основні з переваг заміни старого і застарілого обладнання новими технологіями.