Як ви хотіли б зв'язатися з нами?
  • Russian
  • Ukrainian
ruuk +380 50 417 3929 sbit@kauchuk.ua Пн - Пт 08:30 - 17:00 87504, м. Маріуполь, ул. Вузівська, 1-А
Сертифікат
ISO 9001:2015
Сертифікат
IATF 16949:2016
+380 67 000 1997
+380 95 048 1000
СКАЧАТИ ПРАЙС

5 способів підвищення рівня залученості персоналу

Завод РТИ "КАУЧУК" > Блог > 5 способів підвищення рівня залученості персоналу

Незалежно від того, яку статистику ви знайдете, факт залишається фактом: залученість персоналу по всій Україні залишається низькою. Причина відсутності поліпшень в цій області за останній час полягає в тому, що виробникам ще належить зрозуміти, чим потрібно пожертвувати, щоб допомогти співробітникам зростати.

Згідно з дослідженнями, ніяка ступінь визнання або загальне поліпшення в робочому середовищі не може компенсувати залучення, якщо працівник не відчуває себе наділеним повноваженнями.

Розширення прав і можливостей (наділення повноваженнями) – це здатність працівника бути залученим і безпосередньо впливати на його робочий процес. У такому випадку працівники компанії наділяються більшою відповідальністю, що дозволяє їм самостійно організовувати свою роботу, приймати рішення і розставляти пріоритети.

Якщо ви є виконавчим директором або керівником певного рівня – не панікуйте. Ми не пропонуємо вам передати кермо влади вашій команді, зрештою, не з самого початку.

Організації, які зазвичай мають найвищий рівень залученості співробітників, – це ті ж організації, в яких співробітники наділені повноваженнями. Фактично, існує пряма залежність між ступенем самостійності і рівнем залучення співробітників.

Тому, що в якості лідера, вам потрібно почати зі зміни п’яти областей, якщо насправді ви збираєтеся розширити можливості своєї команди.

Відкритий діалог

Згідно з дослідженнями, лідери, які досягли найбільших результатів від розширення прав і можливостей співробітників, відкриті до всього. Не існує буквально нічого, що ховається або дотримується. Ви отримуєте негативний зворотний зв’язок від співробітника? Озвучте це команді і попросіть про допомогу. Ваш бос дав вам нездійсненне завдання? Викличте команду на допомогу до своєї роботи і своїх ідей. Це більше, ніж просто «політика відкритих дверей». Насправді, вона на 100% прозора.

Часті зустрічі віч-на-суті

Такий інструмент як щотижневі збори (у багатьох випадках копітку багатогодинну дискусію по перефразовуванню проблем, які можливо вже вирішені) можна перевернути з ніг на голову. За допомогою старшого члена команди почніть щодня «збиватися в купу», стоячи посеред кімнати в центрі офісу. На такий щоденний бриф ви будете витрачати по п’ятнадцять хвилин, щоб обговорити плани на день, і в цей час, найголовніше, кожен по колу може висловитися і поділитися своїми думками.

Візуалізація роботи

Впроваджуючи прості візуальні інструменти, такі як дошки, і виділяючи проекти або конкретні завдання, над якими працюють люди, ви можете допомогти команді взяти участь в плануванні. Співробітники та їх команди, природно, починають підтримувати один одного в своїй роботі, коли вони знають, над чим працюють інші люди.

Спільні цілі

Конкретні цілі генерального директора і виконавчих команд направляються всієї організації, щоб групи могли проаналізувати і визначити свої конкретні цілі, які, в свою чергу, сприяли б досягненню цілей організації. Це підхід «зверху вниз» і «знизу вгору» для розробки цілей, що включає відкритий діалог, обмін інформацією та, в кінцевому рахунку, потужний метод для чіткої орієнтації співробітників кожного відділу.

Більше питань, ніж відповідей

Цікаво, що чим більше ви говорите людям, що робити, тим менше вони слухають. У цій ситуації на допомогу приходить сила питань. Коли ви питаєте своїх людей про їхні ідеї, ви за замовчуванням включаєте їх в визначення того, що робити. Це – основа розширення прав і можливостей. Ті організації та лідери, які успішно впровадили розширення повноважень, спочатку перераховують всі можливі питання, перш ніж взагалі розглядати, якими можуть бути відповіді.

Виходячи з цього списку, ви побачите, що існує поєднання чинників середовища, культурних чинників і поведінки керівництва, необхідних для розширення прав і можливостей. Це зроблено навмисно. Само по собі розширення повноважень не може бути досягнуто шляхом зосередження уваги тільки на одному аспекті бізнесу, а замість цього є способом ведення бізнесу.

Говорити про те, що тільки розширення прав і можливостей є єдиним способом збільшити залученість співробітників, було б неправильним, але насправді воно є найбільшим визначальним фактором за рівнем і ступенем залучення співробітників.