Як ви хотіли б зв'язатися з нами?
  • Russian
  • Ukrainian
ruuk +380 50 417 3929 sbit@kauchuk.ua Пн - Пт 08:30 - 17:00 87504, м. Маріуполь, ул. Вузівська, 1-А
Сертифікат
ISO 9001:2015
Сертифікат
IATF 16949:2016
+380 67 000 1997
+380 95 048 1000
СКАЧАТИ ПРАЙС

5 речей, які вам потрібно зробити, перед виходом на міжнародний ринок

Завод РТИ "КАУЧУК" > Блог > 5 речей, які вам потрібно зробити, перед виходом на міжнародний ринок

Оскільки українські компанії прагнуть бути більш конкурентоспроможними, все більше і більше виробників виводять свій бізнес на глобальний рівень. Це може означати експорт ваших товарів на весь світ, аутсорсинг ваших ресурсів і робочої сили або їх поєднання.


Глобальна експансія – це не просто тенденція для великих корпорацій. Фактично, 58 відсотків малих підприємств вже мають міжнародних клієнтів, а 72 відсотки планують розвивати свою міжнародну клієнтську базу до кінця 2017 року. Більш того, 96 відсотків цих малих підприємств впевнені в намірах про ведення бізнесу за кордоном.

Ви плануєте розширити свій виробничий бізнес на зарубіжжі? Ми зібрали саме те, що вам потрібно знати про це в п’ять глобальних бізнес-порад.

  1. Зрозуміти культурні норми.

Поряд з територією розширення вашого бізнесу на міжнародному рівні відбувається взаємодія з людьми різних культурних цінностей, ніж ваші власні. Визнання цього розмаїття, яке може включати в себе все, від етичних відмінностей до методів спілкування, є ключем до того, щоб мати можливість вести бізнес по всьому світу.

Наприклад, японська бізнес-культура, як відомо, більш орієнтована на групи, в тому сенсі, що лідери повинні домагатися консенсусу щодо рішень і управляти іншими за допомогою гострої орієнтації процесу. Для порівняння, американці, як правило, більш індивідуалістичні і керуються конкуренцією.

Хоча ці комунікативні навички спочатку можуть здатися не відповідають вашому конкретному напрямку бізнесу, в кінці кінців, вони роблять сильний вплив на те, як представники іншої культури ведуть переговори, обговорення, приймають рішення і, в кінцевому рахунку, ведуть бізнес з вами.

  1. Не всі клієнти однакові.

Бажання і потреби споживача не залишаються незмінними в усьому світі. Навіть якщо існує регіональний попит на пропонований вами продукт або послугу, ймовірність того, що вам потрібно адаптувати свій бізнес-план на ринок для місцевого клієнта, висока.

Візьмемо, наприклад, американського виробника устаткування Caterpillar в Азії. Глобальна компанія отримує величезний тиск з боку свого найбільшого конкурента, японського Komatsu. Але готовність Cat по додаванню місцевих особливостей до свого обладнання та інвестування в місцеву економіку явно резонує на азіатських ринках – світові доходи компанії виросли на 22 відсотка в минулому кварталі, з доданою силою китайських продажів.

Часто найефективнішим способом виходу на міжнародний ринок є повернення до основ вашого бізнес-плану і впровадження його на новий ринок, що дозволить самонавчатися заново в процесі роботи на новому ринку.

  1. Вивчити відповідність місцевим законам.

Коли справа доходить до упаковки, стандарти змінюються в різних країнах. Наприклад, в Сполучених Штатах компанії повинні включати тільки вказівки на англійському (а іноді і на іспанському).

«В Європі ваші інструкції навіть для самого простого продукту будуть на декількох мовах, іноді включати до 24 мов», – пояснює Джозеф Періс-молодший, голова бізнес-консалтингової фірми XONITEK і засновник Товариства оперативного переваги. «Якщо ваш продукт продається більш на регіональному рівні, вам доведеться враховувати збільшення вартості упаковки, пов’язане з маркуванням. Крім того, ваш продукт повинен бути сертифікований як безпечний [за стандартами цих країн] ».

Перш ніж приступати до виробництва своїх продуктів, проконсультуйтеся з місцевим юристом, щоб переконатися, що ви виконуєте всі відповідні закони та коди відповідності.

  1. Партнерство з місцевим експертом.

Якщо ви виводите свій бізнес на міжнародний рівень, але залишаєтеся географічно в своїй країні, вам потрібно співпрацювати з кимось, хто може поручитися за вас на новому місці. Оскільки ви не повністю занурені в місцеве середовище, він або вона зможуть забезпечити наставництво, необхідне для розуміння проблем, якщо такі будуть виникати.

При визначенні зарубіжного партнера ви повинні шукати того, хто не тільки живе і веде діяльність на місцевому ринку, але і кому ви можете довіряти. Важливо, щоб ця людина розумів ваш бізнес і представляв ваші інтереси.

Коли ви переміщаєте свій бізнес на новий географічний ринок, швидше за все, ви будете конкурувати з місцевими компаніями, які вже розуміють клієнтів і визначили спосіб розміщення своїх продуктів для них. Без партнерства з місцевими експертами ви можете поставити свою компанію в вкрай невигідне становище.

  1. Пориньте в нову область.

Перш ніж приймати рішення про виведення свого бізнесу на світовий ринок, ви повинні запланувати поїздку, щоб відвідати цей район самостійно. Зрозуміло, експертні бізнес-консультанти та пошук в Google можуть розповісти вам, як ви думаєте, все що вам потрібно знати, але немає нічого кращого безпосереднього відвідування, щоб допомогти вам по-справжньому зрозуміти новий ринок і його цінності.

Коли ви відвідуєте нове місце (ринок збуту), подумайте про гіда, який допоможе вам асимілюватися на цій території. Переконайтеся, що ви провели попереднє дослідження, щоб з’ясувати, наскільки правдиву інформацію ви отримуєте від свого гіда. Правильний гід не тільки змусить вас відчувати себе комфортно, але і відкриє для вас нові двері.

«Вартість перекладача залежить від того, куди ви їдете, і який рівень знань ви хочете отримати, – пояснює Марк Девід Міллер, керуючий директор консалтингової фірми Discovering Eurasia.

І, звичайно, недостатньо просто відвідати місце один раз. Крім регулярних онлайн-перевірок, таких як відео, чат-месенджери і електронна пошта, ви повинні включити регулярні глобальні відрядження в свій бізнес-план. Такі дії будуть тримати вас в курсі і допоможуть зрозуміти, чи є будь-які коригування, які вам потрібно внести.